top of page

Business & Proffesionals

Public·10 members

Pinned Post
Marisa Lisse
30 qershor 2023 · changed the group description.

Welkom bij de groep! Je kunt contact leggen met andere leden, updates ontvangen en video's delen.

De business & professionals groep is een netwerk van individuen uit verschillende zakelijke en professionele achtergronden. Ze delen kennis, ervaring en ondersteunen elkaar in hun carrièrepad. De groep biedt een platform voor professionele ontwikkeling, zakelijke kansen en waardevolle connecties. Leden zijn afkomstig uit verschillende sectoren en kunnen zowel ervaren professionals als opkomend talent zijn.

Wij organiseren regelmatig evenementen, workshops en seminars om leden te voorzien van informatie, vaardigheden en inzichten. Het biedt ook mogelijkheden voor zakelijke relaties en samenwerkingen. Kortom, een business & professionals groep is een dynamische omgeving voor leren, groeien en netwerken, en helpt professionals bij het bevorderen van hun carrière en het opbouwen van succesvolle zakelijke relaties.

danielledenuijl
danielledenuijl
Jul 03, 2023

Hoi Marisa, wat leuk! Ik ben m’n weg nog aan het zoeken in deze app/community maar laat ik me hier kort voorstellen 🙋🏼‍♀️

Ik ben Danielle, moeder, vriendin, hondenbaasje, mezelf èn Human Design juf 😃 Mijn bedrijf (Human Design by Danielle) draait volledig om Human Design voor mama’s en kinderen. En papa’s ook als ze daarvoor open staan 😉 Ik bied 1:1 sessies, gepersonaliseerde Human Design boeken en een online cursus Human Design voor Mama & Kind.

Daarnaast werk ik nog 28 uur in loondienst en ben ik natuurlijk nog 146.984 uur moeder en al het andere. Het houdt me bezig zullen we maar zeggen.

Mijn doel is om uiteindelijk volledig zelfstandig te kunnen werken, want dit is waar ik energie van krijg. Voor nu ben ik heerlijk aan het bouwen en creëren en mag ik al ruim een jaar mensen helpen 🙌🏻 Op naar nog meer.

Ik hoop in deze app vooral te kunnen sparren en leuke inspirerende mensen te leren kennen. Op instagram kun je me vinden onder @danielledenuijl

Ciao!

About

Welkom bij de groep! Je kunt contact leggen met andere leden...
bottom of page